Medytacja jogi i zasoby dla wszystkich poziomów

Ok, więc wiesz, że medytacja ma dziesiątki korzyści, a wszyscy to robią. Szukasz informacji w internecie lub w księgarni i zobacz, że istnieje wiele sposobów wykonywania medytacji, dziesiątki technik medytacji, a także sprzecznych informacji. Zastanawiasz się, która droga jest dla Ciebie najlepszy.

Wreszcie, obiektywny pomiar aktywności neuro-mięśniowej i jej korelacji neurochemicznych (długo ustalonych w literaturze akademickiej na temat stanów spoczynkowych) jest ogólnie ignorowany przez literaturę akademicką o uważności, która opiera się głównie na samodzielnych raportach i środkach neurologicznych ( FMRI), które nie mogą uwzględniać tych faktów. Problem z badaniami uważności nie jest zatem teoretyczny, ale empiryczny i dopóki nie będzie jasno uwzględniał wszystkich istotnych obserwacji mózgu i ciała, koncepcja nigdy nie zostanie w pełni wyjaśniona.

Calm jest łatwą w obsłudze aplikacją. Gdy potrzebujesz szybkiej minuty, wybierz Oddech i pomóż swoim ciałem i umysłowi pod kontrolą, gdy jesteś podekscytowany lub niespokojny lub w inny sposób przytłoczony. Użyj wskazówek lub otwartych medytacji, jeśli chcesz głębiej. Prowadzone medytacje są dobrze wykonane, a nie hokey, a dobre dla początkujących. Uwielbiam otwartą medytację z możliwością dzwonienia, aby pomóc Ci skupić. Ja też od czasu do czasu używam Sleep Stories. Uwielbiałem czytać jako dziecko i najwyraźniej jest to coś, co nadal doceniam jako dorosły. Często słucham książki "Audible", aby zasnąć, ale opowieści w tej aplikacji są świetne również przy zasypianiu.

Binaural Beats - binauralne uderzenia zostały odkryte w 1839 roku przez fizyk Heinrich Wilhelm Dove. Odkrył, kiedy sygnały o dwóch różnych częstotliwościach są prezentowane osobno, jeden na każdym uchu, twój mózg wykrywa różnicę fazową między częstotliwościami i próbuje pogodzić się z tą różnicą. Służy do generowania fal alfa (10 Hz), czyli fali mózgowej związanej z początkowymi poziomami medytacji. Istnieją naukowe badania nad tym, jak i jak działają binauralne uderzenia.


Istnieją różne sposoby medytacji, a ponieważ jest to osobista praktyka, prawdopodobnie jest więcej niż ktokolwiek z nas wie. Jest jednak para, która zazwyczaj skupia się głównie na badaniach naukowych. Są to skoncentrowane uwagi lub rozważna medytacja, która koncentruje się na jednej konkretnej rzeczy - może to być Twój oddech, uczucie w ciele lub konkretny obiekt poza tobą. Punktem tego typu medytacji jest skupienie się zdecydowanie na jednym punkcie i ciągłe przywrócenie uwagi do tego punktu ogniskującego, gdy wędruje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Studio Medytacji