Metody medytacji metodą diamentową - medytacja

Medytacja pomaga dokonać przesunięcia psychicznego. Przesunięcie umysłowe przynosi pozytywne zmiany w Twoim życiu. Nasi specjaliści medytujący zaprojektują indywidualną drogę dla Ciebie z prywatną konsultacją + 20 medytacji, które pomogą Ci żyć bardziej uważnie. Daj siebie lub kogoś, kogo kochasz pakiet SHIFT HAPPENS. Dowiedz się więcej o tym specjalnym tutaj.

Medytacja oddechu (Zhuanqi) - skupienie się na oddechu, lub zjednoczenie umysłu i qi ". Instrukcja jest skupiona na Twoim oddechu, aż będzie niezwykle miękka ". Czasami odbywa się to po prostu cicho obserwując oddech (podobnie jak medytacja umysłu w buddyzmie); W innych tradycjach polega ona na pewnym wzorcu wydechu i inhalacji, dzięki czemu człowiek staje się bezpośrednio świadomy dynamizmów Nieba i Ziemi "poprzez wznoszący się i opadający oddech (rodzaj Qigong, podobny do Pranayama w Joga).

Wysiłek, by skupiać uwagę na tym samym obiekcie, ignorując dystans, silnie wpływa na procesy mózgowe, fale i przepływ krwi. Po raz pierwszy pogrubia szarą substancję w PFC, dzięki zwiększeniu aktywności w tym obszarze. Zmniejsza również aktywność sieci domyślnej i amygdali; Są to obszary związane z zastyganiem, niepokojem myślenia, lękiem, strachem i depresją.

Zrobiłeś bardzo dobry post. Studiowałem i praktykowałem medytację chrześcijańską od około 40 lat. Z tego pogoni za sugestię, że patrzysz na św. Katarzynę z Sieny Dialog ". W swojej książce rozpoczyna każdą modlitwę z pragnieniem "Boga, które przykrywasz nieco, ale w jej przypadku znacznie bardziej aktywnego ćwiczenia. W mojej własnej praktyce zmieniłem to na cnotę ". Więc moim zdaniem widzę, że nadzieja (pragnienie) i wiara (oczekiwanie) są podstawą praktyki medytacyjnej. Używam też wielu innych rzeczy, ale jest to praktyka (brak) nadziei i wierzenia, co ogranicza doświadczenie wielu, moim zdaniem.

Patrzę na naturę myślenia podczas chodzenia, a niektóre męki, które myślenie generuje w chodzie. Właśnie zdałem sobie sprawę z natury wytworzonej przez niego tortury i od jakiegoś czasu ta subtelna disymotion jest obecna. Ale zorientowałem się, ponieważ miałem tyle lat, jestem bogaty w materiał do nauki, nigdy o to nie prosiłem, mam całe bogactwo tej męki za darmo. Zaprasza to samo siebie, nawet jeśli nie jest mile widziane. Dlatego poszukuję sposobu, aby przyciągnąć medytację do chodu, by sprawdzić, czy zmniejsza to cykl wytłumaczenia, czy też jest to w ogóle możliwe. Ponieważ ma to bardzo dziwne wrażenie, gdy kładę na niej światło punktowe lub świadomość, ale nie to, że jest to zadziwiające przemówienie, które rodzi się dla mnie w to, a jednocześnie mnie dręczyć. Mam na to całą tę sytuację, proces, co to jest kiedykolwiek, i mam zamiar go zdobyć. Minęło wystarczająco długo, a już mnie nie dręczy.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Studio Medytacji

Medytacja jogi i zasoby dla wszystkich poziomów